mandag 3. januar 2011

2011

Året begynte ganske så gooood:)
Har nå gjort ferdig første dagen på skolen, som vi skulket halve dagen av for å shoppe:p
Så utrulig deilig å være sammen med de beste igjen.

Fikk begrunnelsen på eksamenkarakteren min i går der det sto at jeg hadde bestått, men så ringer en ganske fortvilet lærer på meg å sier at hun har ligget med feber å deretter vært ukonsentrert slik at hun skrev feil karakter...forvirret? Jeg? Du kødder!!! Satser på at veiledning av lærer og gode, snille medstudenter hjelper meg og selvtilliten min sånn at dette ordner seg til vårs.

Alle snakker om nyttårsforsetter som de SKAL klare iår...jeg tar det heller som det kommer. De som kjenner meg vet at jeg kan oppnå det jeg vil uansett;) Eneste jeg har bestemt meg for er at det er en spesiell gutt jeg skal komme meg over. Null grining over han i år, nå skal neste skritt tas!

Så med dette takker jeg for meg denne gangen, så skal jeg bli litt flinkere til å oppdatere dere om livet mitt (jeg SKAL kjøpe kamera når pengene kommer inn)

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar